* De levertermijnen gaan in de werkdag nadat u de bestelling heeft geplaatst en zijn ter indicatie. In drukke periodes kunnen deze levertermijnen een beetje afwijken.
!Opgelet: zaterdag, zondag en officiële feestdagen worden niet als werkdagen beschouwd.
Een levering geplaatst op vrijdag of tijdens het weekend wordt pas op maandag verwerkt.
België
Zone 2
Duitsland, Luxemburg & Nederland
Zone 3
Denemarken, Frankrijk & Oostenrijk
Zone 4
Bulgarije, Cyprus, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Monaco, Noorwegen, Oekraïne, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Zweden & Zwitserland
Volg uw bestelling
Vanaf het ogenblik dat uw bestelling bij ons klaar is en wordt verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail in uw mailbox met daarin uw uniek GLS pakketnummer.
Met dit nummer kunt u steeds de actuele status van uw bestelling controleren op de GLS Track & Trace website https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
Retours
Gedetailleerde info over de retours kunt u terugvinden op onze ‘Return Policy’ pagina.